Sunday 24 December 2017

Bo sanchez forex trading


85 osób traci pieniądze na giełdzie (część 15, która zarabia). Dołącz do Bo Sanchez, jak zarabiać miliony na giełdowym seminarium na żywo w dniu 18 marca 2017 r. 8:00 - 12:00 NN, szczycie PICC Hall Ograniczone miejsca siedzące. Zarejestruj się teraz. (Walk-in not honored) Pytanie: Czy rynek giełdowy jest jak Alien Monster i czy uważasz, że giełda jest tylko dla miliarderów, a nie dla zwykłych ludzi takich jak ty. Nie jesteś sam. Wielu ludzi myśli w ten sposób. Cztery lata temu wstrząsnęłam światem, pisząc moją książkę, "Moja pokojówka inwestuje na giełdę" i "dlaczego". (Ta książka stała się trzecią w Top Ten Bestsellery Książki Lista National Bookstore.) Nagle ludzie zdali sobie sprawę, że każdy może być bogaty przez zapasów. Jeśli chcesz przejść na emeryturę z milionami przez giełdę, jest to odpowiedź na twoje modlitwy. W tym potężnym Seminarium mój zespół i ja nauczymy się właściwie inwestować na giełdzie papierów wartościowych. Ciężka fala: 85 osób traci pieniądze w akcjach. Ale jeśli zastosujesz się do konkretnej metody inwestowania, którą ci nauczę, będziesz mógł stworzyć miliony na przyszłość. Moja pokojówka jest teraz bogatsza niż wielu menedżerów Sześć lat temu uczyłem moich Maidów, jak inwestować na giełdzie papierów wartościowych. Ludzie roześmiewali się mnie, gdy powiedziałem im, co robię. To za dużo dla nich, powiedział mi jeden przyjaciel. Nie potrafią tego poradzić. Lepiej, aby nauczyć ich, jak umieścić swoje pieniądze w banku. Ale whos śmieje się teraz Jedna z moich pokojów ma P862,593 na jej konto na giełdzie. Moja druga pokojówka ma na swoim koncie P650,220. I tak jest faktem: "Moja pokojówka jest teraz bogatsza niż menedżerowie. Widzisz, porozmawiam z wieloma menedżerami, kiedy organizuję seminaria firmowe. Wielu z nich ma Zero oszczędności i pogrzebane w długach. Moi pokojówki są pewni, że jeśli Piretują, będą mieć P10 milionów. Jeśli masz 20 minut miesięcznie, możesz zadzwonić do finansowego cudu w swoim życiu. Co miesiąc, moi pokojówki kupiły Akcje, które im kazałem kupić. To nie było łatwe, uwierz mi. Były dni, kiedy nie chcieli inwestować pieniędzy, bo chcieli kupić coś. Ale z moim trenerem zdystansowali się i zainwestowali pieniądze. Wystarczy 20 minut miesięcznie. Po pierwsze, odłóż 20 pensji miesięcznie. Następnie umieść niewielką ilość w zapasach, które każę kupić, co można zrobić online, siedząc przed komputerem, w zaciszu własnego domu. I to wszystko. Zrób to co miesiąc, a wszyscy wyruszasz na emeryturę wielomilionera. Jest to transakcja: Niezależnie od niewielkich kwot, jakie możesz wprowadzić na giełdę, warty będzie miliony od 20 lat. Uważam, że inwestowanie (nie trading) na giełdzie papierów wartościowych jest jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie pasywnego dochodu. Tak, istniała różnica między handlem a inwestycją. I mój eBook i specjalne raporty nauczy Cię różnicy. Gwarancja: będziesz w stanie zrozumieć mnie Czy znasz problem ze światem na giełdzie Nie mówią po angielsku. Szczery. Mówią dziwny dialekt, który jest używany tylko w drugim księżycu planety Uranus. Ale rozwiązałem ten problem. Jeśli moi pokojówki mnie zrozumie, to ktoś mnie zrozumie. Czy to dla ciebie Muszę być z tobą szczery: To nie może być dla ciebie. Nie chcę, żebyś dostał się do czegoś, co nie jest dla ciebie. Po pierwsze, nie jest to dla osoby, która nie ma pracy lub firmy. Aby inwestować regularnie, trzeba zarabiać regularnie. (Moja Mama pomaga zarobić mniejsze wynagrodzenie niż menedżerowie, ale widzisz, nie ile zarabiasz, ale ile masz zarobienia). Jeśli masz stały dochód i chcesz wycofać kilka pesos miesięcznie inwestuj w długoterminowe inwestycje, możesz też stworzyć miliony na przyszłość, aby słuchać. Czas mija jak torpeda. Więc to jest moje wielkie pytanie dla Ciebie: co zrobisz w tym roku 2017, aby zacząć zwiększać finanse Czy zrobisz coś teraz Lub będziesz znowu zastanawiał się pod koniec 2017 roku Gdzie się robiła rok Dlaczego nie zrobiłem nic, aby zabezpieczyć moje finansowe przyszłość Jeśli chcesz, żebym Ci pomógł, dołącz do mnie w moim How To Make Milions poprzez Seminarium na giełdzie 18 marca 2017 roku. Na zakończenie seminarium, jeśli nie masz jeszcze maklera papierów wartościowych, zaprosiliśmy COLFinancial. brokera na akcje w kraju, aby być tam, aby pomóc Ci otworzyć konto z nimi. Mój zespół poprowadzi Cię również krok po kroku do obsługi swojej strony internetowej i kupisz pierwsze zapasy. Dołącz do Mojego Jak zarabiać miliony dzięki Seminarium na giełdzie papierów wartościowych, Twoja inwestycja w naukę ma tylko P1475. Ale jeśli zarejestrujesz się przed 28 lutego 2017, otrzymasz je po obniżonej cenie P975 TYLKO Ostrzeżenie: wiele razy w przeszłości, to seminarium jest zbyt zarezerwowane. Sugeruję, że jeśli poważnie uczą się inwestować na giełdzie, zarejestruj się natychmiast. Dostępne miejsca VIP Możesz również skorzystać z biletów VIP - i dobrze rezerwować fotele przednie, dzięki czemu można słuchać materiału z całkowitym skupieniem. Jeśli otrzymasz bilet VIP, otrzymasz również autografowaną kopię mojej książki, Formuła Obfitości. Bilet VIP jest tylko P1975. Tak, chcę przystąpić do seminarium na giełdzie papierów wartościowych Dołącz do mojego Jak zarabiać na giełdzie Seminarium i przeanalizować swoje finansowe przeznaczenie, napisz do mnie Meann Meann na beaconlighteventsseminargmail lub zadzwoń do Aps pod numer 639178533693. Powiedz im, czy chcesz mieć regularny bilet lub bilet VIP. Niech twoje marzenia się spełnią, Bo Sanchez PS. Przepraszam, to nie jest szybki program. Będę cię nauczył, jak być bogatym w czasie. Aby się zapisać na mój sposób zarabiania milionów na giełdzie. Kliknij poniższy przycisk: W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Meann na adres beaconlighteventsseminargmail lub zadzwoń do Aps pod numer 63 917 8533693Położone tutaj są Filipińskie brokerzy oferujący platformę handlową online. Istnieje wiele platform obrotu online na świecie i może być pytanie, jak na Filipinach Na podstawie własnych badań, pozwól mi podzielić się z tymi platformami handlu online. By the way, możesz zostawić komentarz poniżej, jeśli znasz jakąkolwiek legalną platformę obrotu giełdowego, która nie jest wymieniona poniżej. Do tej pory mam na liście 10. Sprawdź to poniżej. Znowu zostaw komentarz, jeśli znasz inne niż wymienione tutaj, lub po prostu wspomnij o jakiej platformie online jesteś. Dzięki. Twój komentarz zostanie doceniony. Mam również tablicę porównawczą analizy porównawczej opartą na następujących zasadach: Nazwa firmy Oficjalna strona Ile to jest inwestycja początkowa Ile kosztuje transakcja (prowizje pośredników online) Jak działa finansowanie konta Sprawdź tabelę poniżej, analiza. BEZPŁATNY pobieranie - Przewodnik po inwestycjach w giełdzie Phil Kliknij tutaj Kliknij tutaj. Chcesz się upewnić, że możesz skorzystać z zapasów na rynku, zanim dotrzesz do głównego tematu tego postu. Porady dla początkujących w Philippine Stock Market Powtarzanie najnowszych webinar jest już dostępny dla Ciebie Zacząć Inwestowanie Porady dla początkujących na rynku akcji w Filipinach. Jeśli masz pytania jak 1. Paano po ba magstart 2. Ile trzeba zacząć 3. Ile czasu potrzebujesz do monitorowania 4. Jak OFW może rozpocząć inwestowanie 5. Czy trzeba inwestować regularnie 6. Co robić gdy nie masz konta bankowego i TIN 5. Jaka jest najlepsza inwestycja dla Ciebie, możesz znaleźć wszystkie odpowiedzi na te pytania i więcej porad i wskazówek dotyczących inwestowania w tym bezpłatnym przewodniku wideo: Wreszcie, pełny kurs online dotyczący analizy technicznej teraz, jeśli jesteś w handlu i rynkowych terminach, theres zupełnie nowy cały zestaw kurs wideo analizy technicznej, aby Ci pomóc. Za jedyne 6 kilobajtowych opłat za naukę otrzymasz dostęp do całorocznego dostępu do praktycznych filmów wideo, aby rozwiązać wszystko, co musisz zrobić, aby stać się skuteczniejszym przedsiębiorcą na rynku akcji w Filipinach. To doskonały kurs dla każdego, kto poważnie będzie samodzielnym przedsiębiorcą w przyszłości. (Tylko przez ograniczony okres czasu używaj SMARTPINOY jako kodu rabatowego, aby otrzymać peso P 600 i dodatkowo 400 rabatów, jeśli płacisz gotówkę.) Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj.) To jest seria modułów zawierających filmy wyjaśniające to, czego warto się nauczyć o handlu. Po przejściu możesz wyświetlać je wielokrotnie przez 365 dni. Nie musisz się spieszyć, aby wziąć udział w seminarium internetowym. Nie martw się brakiem jednego. Kurs jest jednym kliknięciem palca we własnym tempie. (Idealny dla OFWs tradersn i poza Manila) Treść kursu dla pełnego kursu handlowego 1. Ogólne informacje o rynku Wprowadzenie do obrotu akcjami i PSE Wprowadzenie do rynku walutowego Wprowadzenie do analizy technicznej Makroekonomia Długie vs krótkie sztuczki na giełdzie 2. Techniczne Analiza Cena Akcja, trendy, poparcie i opór wykresy kontynuacja, odwrócenie, luki Fibonacci Retracement and Extension Technical Indicators Objętość, proste średnie kroczące, MACD i RSI Japońska świecznik (Tylko przez ograniczony okres czasu używaj SMARTPINOY jako kodu rabatu, aby otrzymać P 600 pesos off i dodatkowe 400 rabatów w przypadku płatności gotówkowych Więcej informacji na ten temat można uzyskać tutaj.) W następnym poście I8217 udostępnia inne zestawy aktualizacji z innych źródeł nauki, które możesz mieć. Jeśli nadal masz inne pytania po przejściu przez powyższe zasoby, daj nam znać przez ten formularz, a I8217 zobacz, aby odpowiedzieć na nie w moim następnym poście. Baw się dobrze, oMeng. Czy podoba Ci się ten artykuł Nie przegap moich nowych postów. Subskrybuj Smart Pinoy Inwestor przez e-mail i otrzymaj najnowsze informacje o poradach Kliknij TUTAJ (BEZPŁATNE) Unikaj strat i staj się inteligentnym inwestorem Dołącz do mojego programu szkoleniowego online dla początkujących (również dla OFW) i dowiedz się, jak możesz bezstresowo inwestowaćKliknij TUTAJ : 97 osób, które trafiają do FOREX (rynek walutowy) Don8217t zarabiają, tracą pieniądze założyciele Rich Rich Club Bo Sanchez na FOREX (rynek walutowy). Jeszcze nie próbowałem tego, nawet nie uczestnicząc w seminarium czy warsztacie, jak to działa. Właśnie przeczytałem i dowiedziałem się z blogów i YouTube, ale pozwól mi ostrzec, nawet Bro Bo Sanchez wspomniał również, że tylko 3 osoby wchodzące na rynek Forex zarabiają. Czy to prawda Na naszym poprzednim wpisie prawdopodobnie przeczytasz, że 85 osób, które próbują na giełdzie straci pieniądze, ale możesz być częścią 15 osób zarabiających. liczba jest znacznie lepsza. Więc skąd chcesz jechać Weź to ze swojego mentora, Bo Sanchez. Czytaj dalej. Forex, każdy oceni inne opcje zarabiania dodatkowych dochodów reklamy FOREX są na Facebooku. I8217m pewnie, że widziałeś ich. Ładna dziewczyna mówiąc, 8220 zarobiłem 463 w ciągu dwóch tygodni8221 Kliknij na niego i doprowadzi Cię do seminariów, programów i klas FOREX. FOREX oznacza rynek walutowy. Na każdym seminarium finansowe, które podaję, zawsze mam to pytanie: 8220Bo, co możesz powiedzieć o FOREXu Chcę zarobić dodatkowe dochody82308221 Poprosiłem mojego mentora i powiedział mi smutne wieści: Według badań, 97 procent osób, które dostały się FOREX don8217t zarabiać pieniądze tracą pieniądze. Łał. Kiedy słyszałem, że 85 procent ludzi, którzy dostają się na giełdę straci pieniądze, byłem już zszokowany. Ale 97 procent Jeeperów. Ale od razu zrozumiałem, dlaczego to było 97 procent dla FOREX. Pozwólcie, że wyjaśnię: Większość z 85 procent osób, które tracą pieniądze na giełdzie to przedsiębiorcy. 15 procent, którzy zarabiają na giełdzie, są inwestorami długoterminowymi8212 podobnie jak ty i nasi członkowie TrulyRichClub. Ale FOREX, z natury, jest czystym handlem. Długoterminowe inwestycje w FOREX są rzadkie lub prawie nie istnieją. To jest przyczyna przerażającej postaci. Jeśli nadal chcesz wejść do FOREX i spróbować zarobić na tym 3 procent, nie mogę cię zatrzymać. It8217s wolnego świata. (Mój mentor jest częścią tego 3 procent Tak, on robi FOREX i zarabia, dlaczego to był jego świat od 40 lat8212 i he8217s robi to na pełny etat Ale on po prostu troszkę trochę pieniędzy w FOREX Jak mało ale 99 procent jego pieniędzy znajduje się na różnych rynkach akcji na świecie8212US, w Europie, Hong Kongu, Indonezji i na Filipinach, a jeden dzień, zapytał mojego mentora, 8220 Czy proponujesz dostać się do obrotu na giełdzie Możesz mnie pociągnąć? 82308221 Powiedział 8220Bo, po prostu być inwestorem, więc możesz FOCUS na twoją sprawę.8221 Kiwnąłem głową, handel isn8217t moim głównym darem. , uwaga i czas z dala od moich przedsięwzięć Dzisiaj, daję ci taką samą radę (jednak jeśli handel jest twoim podstawowym darem, to idź naprzód. Mój mentor otwiera specjalną szkołę dla przedsiębiorców bardzo szybko). Inwestor jest lojalny wobec SAM (Strategic Averaging Method). I skup się na rozwoju Twojej firmy lub Kariera. Ponieważ na koniec dnia, jeśli jesteś wierny inwestowaniu co miesiąc, nadal masz emeryturę z multimilionerem. Niech Twoje marzenia się spełnią, Chcesz być na dobrej drodze zainwestować na giełdzie Filipinów

No comments:

Post a Comment